13 Nisan 2013 Cumartesi


YGS'DE DERECE YAPAN ÖĞRENCİLERE TABLET BİLGİSAYAR HEDİYE EDİLDİ...


Bayburt'ta Yüksek Öğretime Geçiş Sınavı'nda (YGS) ilk üçe giren öğrencilere tablet bilgisayar hediye edildi. 
Milli Eğitim Müdürlüğü toplantı salonunda düzenlenen ödül törenine, Milli Eğitim Müdürü Seydi Doğan ve Şube Müdürleri, Bayburt Fen Lisesi Müdürü Yusuf Kardeş, Müdür Yardımcısı Halim Yıldız,öğretmenler ve öğrenciler katıldı. 

İl genelinde ilk üçe giren İlknur Öz, Murat Kurtulmuş ve Rıdvan Topçu'ya tablet bilgisayar hediye eden Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Doğan, "İl sıralamasında ilk üçü paylaşan öğrencilerimizi kısmen de olsa ödüllendirmek, eğitim camiamızla bu başarıyı paylaşmak, hem öğretmenlerimize hem de öğrenci ve velilerine teşekkür etmek istiyorum" dedi. 

Geçen yıl iller bazında 43. sırada olan Bayburt'un bu yıl 20. sıraya yükseldiğini ifade eden Doğan, "Bu başarının oluşmasında Bayburt Fen Lisesinin çok büyük katkısı var. Diğer okulların katkılarıyla bu başarı ilimize gelmiş oldu. Ancak il sıralamasında ilk üçe giren öğrencilerimiz Fen Lisesinden çıkmıştır. Biz de bu başarıyı ödüllendirmek istedik fakat en büyük ödül öğrencilerimizin sınavda gösterecekleri başarıyla hayatta hedefledikleri eğitime uzanmaları ve oradan mezun olmalarıdır" diye konuştu. 
İl sıralamasında birinci olan İlknur Öz, hedefinin Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesini kazanmak ve tıp alanında yükselmek olduğunu söyledi. 
İkinci olan Murat Kurtulmuş Cerrahpaşa Tıp Fakültesi, üçüncü olan Rıdvan Topçu ise İstanbul Teknik Üniversitesi Elektronik Mühendisliği bölümünü hedeflediğini ifade etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder