19 Nisan 2013 Cuma


MİLLETVEKİLİ ÖZBEK MUHTARLARA ÇÖZÜM SÜRECİNİ ANLATTI ...


Bayburt Milletvekili Bünyamin Özbek Mahalle Muhtarlarıyla bir araya gelerek çözüm süreci kurusunda bilgi verdi.
Yemekli toplantıda Milletvekili Özbek, yaptığı konuşmada" Her mahallemizin birbirinden hiçbir farkı yoktur. Bütün mahallelerimiz bizim için eşittir. Biz hizmetlerimizi eşit şekilde dağıtmaya devam ediyoruz. diyen Özbek Türkiye gündemine de değinerek," Cuma akşamı geldiğim Bayburt’ta birçok programa katıldım. Cumartesi günü Ankara Milletvekilimiz MKYK üyemiz Zelkif Kazdal ile beraber çözüm sürecini Bayburt’ta tüm kesimlere anlattık. Pazar günü Kutlu Doğum Haftası ve Başkanlık sistemi ile ilgili konferansa katıldım. Bu gün de siz değerli muhtarlarımıza ülkemizde çalışmalarına başlanan çözüm süreci ile ilgili düşüncelerimiz aktardım. Hepimizin bu süreçte birlik ve beraberlik içinde hareket etmesi lazım. 76 milyon bu topraklarda kardeşlik içinde yaşayarak ebediyete göçecektir. Bu duygularla bu süreci hep birlikte götüreceğiz. Allah bu millete bu sürecin başarıyla bitmesini nasip etsin. Bunun için ben dua ediyorum. Sizlerden de dua bekliyorum."diye konuştu.
Daha sonra mahalle muhtarlarının sorunlarını dinleyen Özbek, sorunların çözümü noktasında ellerinden gelen gayretleri sarf edeceklerini söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder